Glada snickaren och Arga snickaren!


image

Nu sitter i fåtöljen bredvid mig en glad snickare och tittar på en arg snickare. Den glada snickaren har ikväll satt i de två sista fönstren just här i hallen på ovanvåningen så nu här vi ingen plast kvar utan bara riktigt glas. Dessa två fönsterhål var de allra första vi tog upp och det var LÄNGE sedan.

10 kommentarer på “Glada snickaren och Arga snickaren!

  1. Lindekull skriver:

    Ett litet grattis kan kanske vara på sin plats?! GRATTIS! Så otroligt skönt det måste kännas nu!
    Tur också att det inte var den arge snickaren som satt bredvid och tittade på den glade 😉 Ha en skön, plastfri, kväll!

    • Sophie skriver:

      Tack! Kämnns nästan lite som julafton nu när vi sätter i fönstren! Och väldans tur att det var den glade jag hade intill mig. 🙂

  2. Jo skriver:

    Grattis, vad skönt att få in de sista!
    Jag satt också och tittade på A S. I 20 minuter, sen fick jag dåligt samvete och gick iväg och målade panelen i trappen. Han får fart på fler personer än de han besöker 😉

  3. Hanna U skriver:

    Hej!
    Här har du en ny läsare. Tycker att eran blogg är underbar.
    Jag har fått en massa inspiration från er.
    Underbart att få följa 🙂

  4. Helene skriver:

    Grattis till ett hus med fönster! Vi kör ”arga snickaren” ikväll på kanal5play, så blir vi nog fyllda av motivation inför helgen:-)

  5. Gela skriver:

    Vilken helt underbart nyttig blogg att läsa för alla som renoverar gamla hus eller renoverar på gammalt sätt. Här ska jag läsa mer sen. Hoppas det är ok att jag lägger till dig bland mina husbloggar. Ha en fin kväll/Gela

    • Sophie skriver:

      Tack för berömmet, även om jag nu efter att ha tittat in hos dig inte kan se att just du skulle vara i behov av någon inspiration alls, du verkar ha så det räcker och blir över! Jättefint! 🙂 Såklart får du gärna lägga till mig.

Lämna en kommentar