Årets Byggblogg.


Bauhaus har en bloggtävling där årets byggblogg utses. Vill ni hjälpa oss vinna får ni gärna gå in och rösta.

Rösta här!

5 comments on “Årets Byggblogg.

  1. Beatrice skriver:

    Jag ser gärna att ni vinner men kan inte rösta då jag valt att inte ha något fb-konto. Sorry!

  2. Hans skriver:

    Är tyvärr FB motståndare och kan inte rösta då jag inte har nogot konto.
    Annars hade ni fått min röst

  3. Christina skriver:

    samma här inget fb konto

  4. Helena skriver:

    Jag tänkte rösta på er blogg men har inget fb konto.

Kommentera

