Nygammal hyllremsa


När jag nu rensade i köket blev jag också sugen på att pynta lite nytt. För ett tag sedan köpte jag en sammetsask på Tradera som innehöll en hel oöppnad rulle med vacker hyllremsa. Förutom det var det ytterligare tre meter hyllremsa.

20140318-202847.jpg

20140318-202903.jpg Nu satte jag upp av hyllremsan på den gröna hyllan och ändrade lite på sakerna som stod där.

20140318-203244.jpg Hyllremsan är jättefin och passar mycket bättre in på hyllan än den vita nytillverkade och bredare som jag hade där tidigare.

20140318-203646.jpg

4 comments on “Nygammal hyllremsa

  1. Hans skriver:

    Jättefint!! Som i farmors skafferi!

  2. Cecilia skriver:

    Snyggt grönkök!!! Känner mig hemma på ngt vis… o hyllbanden är ju helt rätt!

Kommentera

