Gammal emaljskylt


Vi har vita handdukar i badrummet, inte så smart! Jag får byta dem ideligen för de blir rejält smutsiga, de som hänger vid handfatet då alltså. Det är inte alltid alla är helt rena när de torkar av sig på handduken tydligen men efter mitt fynd på Blocket i förra veckan verkar det som om detta inte är ett nytt problem! 😉

Visst är den fin?

Den passar osannolikt bra i vårt badrum tycker jag.

 

 

6 comments on “Gammal emaljskylt

  1. torpsara skriver:

    Haha! Samma här! Tänk vad mycket lortiga kulörta handdukar jag ar använt under alla år… Bra med vitt som bokstavligen visar färg!

  2. Hans skriver:

    När jag och mim bror var små hade min mor ett tag bara mörkgr handukar av samma skäl…..

Kommentera

