Härligt hemma.


Idag har ett reportageteam varit här under flera timmar och fotograferat och intervjuat.

Superroligt! Det är ju inte helt fel att få lov att prata om sitt hus i flera timmar med någon som lyssnar på allt man säger… dessutom går en annan runt och fotgraferar det man gjort och så får man massor av beröm och komplimanger. Bekräftelse kan behövas ibland för att man ska se vad man faktiskt har åstadkommit.

En rätt stor sporre till att få igång bloggen igen blev det också. Jag tappade motivationen i somras men nu är jag så sugen på att ta igen och idag har jag passat på att ta massor av foton på husets alla rum när här ändå är väldigt städat och piffat. 🙂 Vi har fått gjort en hel del av sånt där som innan inte blivit av som att sätta upp tavlor och sy kuddar till soffan till exempel.

Nu ska jag försöka komma ikapp och visa upp det vi har arbetat med som jag inte visat tidigare, först till våren kommer reportaget i tidningen Härligt Hemma!

I mellanrummet piffade jag med en busig katt.

4 comments on “Härligt hemma.

  1. Louise skriver:

    Du har verkligen ett sinne för för piff! Så söt. Antons bild verkar inte ha kommit med dock =) mkt sugen på att se föreländet igen!

  2. Malin skriver:

    Ni har det så fint. Inte konstigt att man trivs hos er (även om det är i smålan);)

Kommentera

