Tack alla ni!


Om inget väldigt oförutsett händer kommer besöksräknaren att ticka förbi 200 000 besök under förmiddagen imorgon, kanske redan inatt! Helt otroligt att bloggen haft så många träffar på den korta tid jag skrivit. Det är så roligt att få kommentarer och respons på det jag skriver även om jag faktiskt mest gör det för min egen skull, eller vår som en husdagbok. Tack vare internet kommer man i kontakt med andra likasinnade och dem är det inte så gott om i vår bekantskapskrets annars.

Jag har setts som mer än lite konstig och udda vid fler än ett tillfälle. Värst kanske i höstas när jag bara jobbat några veckor på mitt då nya arbete och jag bad att få en gammal toalettstol som stod ute i ett förråd. Jag tycker den är jättevacker och vi kommer sätta in den senare men jag tror nog att mina kollegor, som jag knappt kände då, tyckte att jag var mycket underlig. Nu har de väl vant sig! ;D När man gör något sånt känns det väldigt skönt att det här finns människor som förstår precis hur mycket man kan gå igång på gamla element eller ett fönster med handblåst glas och annat som för de flesta hör hemma på tippen.

TACK ALLA NI SOM FÖRGYLLER MINA DAGAR MED ERA ORD OCH ERA BESÖK!


Fin va? 😀 Lite rengöring på den och en ny (läs gammal) spolknapp så… nån som har en över?

2 comments on “Tack alla ni!

  1. Margareta Karlsson skriver:

    =)

  2. torpsara skriver:

    🙂

Kommentera

