Lite nytt pynt i köket.


Spisstången som jag ropade in på tradera har anlänt och satts upp. Det blev verkligen ”pricken över i” vid spisen och vedspisen. Ska hänga dit lite mer redskap men det blev så mycket mindre tomt och kalt bara genom att sätta upp den.


Spisstången passar så bra in.

Jag är så glad att jag hittade den och vann. Skam den som ger sig skulle man väl kunna säga…

När jag ändå visar pynt från köket passar jag på att visa vår fina gröna hylla som begåvats med något riktigt vackert och dyrbart, iallafall om hon får säga det själv.

Nej mamma det är inte Maja vi har satt upp där! 🙂


Vår fina Iris spanar och håller koll över allt som händer och får vara ifred för alla små mjuka armar som så gärna vill bära och krama henne helst hela tiden.

4 comments on “Lite nytt pynt i köket.

  1. Mamma skriver:

    Puh jag blev nervös en stund där…

  2. Emma Forsbacka skriver:

    Hon passar ju rysligt bra där!

Kommentera

