Nytt utseende.


Äntligen blev det av att ändra om utseendet, jag är inte så bra på sånt så det tar lite tid. Har även tagit en ny bild till headern så man kan se huset utan byggställning och med foder runt fönstren.

Jag har även äntligen tagit mig tid att uppdatera min länklista, den har varit pinsamt eftersatt och det har saknas många läsvärda bloggar om byggnadsvård i den. Nu är den betydligt längre och fler är representerade, säkert saknas ännu några som jag glömt.

10 comments on “Nytt utseende.

  1. asumtorpstobbe skriver:

    Gillar! Mycket snygg färgsättning.

    Och tack för länken. 😉

  2. Stella skriver:

    Bakgrundsfärgen är för mörk, det blir svårt att läsa, förra var mycket mer läsvänlig, uppdateringen och nya headern gillas!

  3. Angelica skriver:

    Jag tycker det blev fint här!!

  4. Hans skriver:

    Ert hus har gått från något väldgt tråkigt till en Riktig Pärla!
    Kul att utveclingen synns så bra i Headern!!

  5. MrsUniversum skriver:

    Härligt. Vitt o fräscht 😉 (hoppas du förstår cynismen)
    Kanske dags att vårstäda sin egen blogg framöver…

Kommentera

