Ljusstakar i fönstren


I slutet på oktober var vi i Göteborg och då passade jag på att titta på inredning i butiker som inte finns här omkring. Länge har jag letat efter silverfärgade kandelabrar till våra finrum men inte hittat riktigt vad jag varit ute efter. Nu hade jag dock tur och sprang på jättefina och billiga på Lagerhaus, precis såna som jag hade tänkt mig.

Nu äntligen kunde jag packa upp dem, för jag har låtit dem ligga i sina kartonger tills nu så de skulle kännas nya när jag tog fram dem… 🙂


De är alldeles lagom stora för att kännas ståtliga i fönstren men inte vara varken för stora eller för små.

Det är så roligt att kunna sätta upp saker i rummen nu och verkligen känna att de passar och att det blir som jag tänkt mig.

Kommentera

