Idag åker vi till…


Wederslöfs Byggnadsvård där det anordnas en byggnadsvårdsdag klockan 10-16.

Hantverkare som visar upp sig, möjlighet att handla i butiken och ta en kaffe i trädgården. Vårt mål med dagen är dels att besöka ett ställe vi aldrig varit på innan och dels att köpa isolering eftersom vi behöver en ellrr två balar till vår ovanvåning. Vi tänkte beställa via Klassiska Byggvaror men frakten blev så löjligt hög eftersom det är stora saker så nu hoppas vi på att få tag på det där istället. Jag hoppas det är lätt att ta sig fram där så jag kan förflytta mig. Kortare sträckor går bra på kryckor nu men inga längre rundor.

Kom dit ni också om ni befinner er i närheten…

2 comments on “Idag åker vi till…

  1. MrsUniversum skriver:

    Ah, vad ouppmärksam jag varit. Visste inte att du stukat fötterna. Hoppas det blir en givande byggnadsvårdsdag och hoppas att kryckorna kan slängas snart!
    Har du marknadsundersökt priser på linisolering?

    • Sophie skriver:

      Nej inte nämnvärt faktiskt. Kollade lite när jag skulle köpa på Klassiska Byggvaror och det skiljer väldigt lite men sen tillkom ju en hög frakt. Nu köper vi på plats och det är möjligt det blir dyrare men vi behöver bara en eller två balar ändå.

Kommentera

