Postorder


Verkar som om många har dåliga erfarenheter av att beställa från Gysinge. Jag har haft tur. Aldrig något strul utom en gång i höstas när en färgburk gått sönder i kartongen men jag skickade ju den lådan direkt tillbaka och ringde upp till dem, då var de jag pratade med trevliga och skickade direkt en ny omgång med sakerna jag beställt. Det var ju faktiskt inte Gysinges fel den gången utan nån på posten som tappat kartongen på ena hörnet.

Och Byggfabriken är jag nöjd med sen innan för vi fick strålande hjälp med vårt golv via telefon. Massor av information och snabbt kom leveransen också den gången. Nu är ju paketet från dem på väg och det var inget problem att få hjälp. Jag mailade och de svarade dagen efter genom att ringa upp och ordna allt.

House of Hedda mailade jag igår kväll när jag kom hem med paketet och de hade svarat redan idag. Det hade blivit en packeteringsmiss. Min kartong med mina tvättkorgar finns hos dem och skickas direkt på måndag. De hade råkat sätta adresslappen på fel kartong. Sånt kan ju hända och så länge de fixar det snabbt är jag nöjd trots allt. Men det är fantastiskt irriterande att det ska strula gång efter annan när man beställer.

Edit: De hann med att skicka paketet med tvättkorgarna redan idag och jag har fått besked från posten att det är på väg. Har jag tur hinner de få hit det till i morgon!

2 comments on “Postorder

  1. TorpSara skriver:

    Jag har ju också väldigt goda erfarenheter av Gysinge, både i butiken och på postorder, men det verkar ju variera väldigt. Säkert personberoende kan man tänka…

  2. Maria skriver:

    Ja, Gysinge har aldrig strulat för oss, grejerna skickas nästan för snabbt tom (man har ju alltid glömt nåt o även om man ringer samma dag så kan grejerna redan vara på väg… ), tycker dessutom dom är trevliga och svarar bra på frågor på mailen mm om produkterna och hur man bör använda dom.

Kommentera

