Jag vann!


Det här har jag ju helt glömt bort men jag vann ju en utlottning på Toves blogg Det goda livet för ett tag sedan. Hon lottade ut skolplanscher och jag vann. Jätteroligt och fantastiskt kul eftersom det fanns en plansch med byggnadsarbetare som passat Mats perfekt så jag valde såklart den. Han fick den i julklapp av mig.

Kanske får den senare hänga i hans verkstad men det är lite synd för den är så himla fin. Mats blev faktiskt väldigt glad. Jag tackar så klart Tove som lyckades dra min lott ur pottan…eller hennes minsting var det nog förresten!

Kommentera

