Synd vi inte ska flytta mer ;-)


Det här huset bara måste jag visa. Vilket fantastiskt hus att få flytta till. Det finns så mycket fina interiörer i rummen. Jag tittar ofta på Hemnet utan att ha någon som helst tanke på att flytta igen. Man kan hitta så mycket inspiration där och flera lösningar eller färgsättningar som man kanske inte har tänkt på själv.

Titta här om ni vill se hela objektsbeskrivningen. Några av de finaste bilderna lägger jag in här under, de är lånade från hemnet.


Bullerbyidyll står det i objektsbeskrivningen.


Vackra proportioner och fina detaljer.


Titta så fin glasveranda.


Glasverandan från insidan är inte sämre.


Hallen.


Vilka rum va?


Ett av rummen på ovanvåningen.


Det är inte ens inrett överallt.

Nån byggnadsvårdsintresserad som letar hus utanför Ljungby så är ju detta ett bra hus… bara att slå till! 🙂

5 comments on “Synd vi inte ska flytta mer ;-)

  1. camilla skriver:

    Vilket hus:) Jag är också inne och kikar ibland, det är så roligt.
    Men inte orkar man flytta igen inte, phuu
    //camilla

  2. pelle skriver:

    så flyttar det säkert in någon som vill måla allt ”vitt lantligt shabby chick” och slänger ut ”all gammal skit”

    min mardröm om vi skulle sälja och har lagt ner en massa tid på byggnadsvård..

    • Sophie skriver:

      Ja tyvärr är det ju så väldigt ofta. Att de vill totalrenovera men behålla den gamla charmen… det rimmar ofantligt dåligt tycke jag. Å andra sidan gör vi en totalrenovering… och har gjort två tidigare och jag tycker vi har lyckats bra utan att måla allt vitt 😉 Men nu flyttar vi inte fler gånger. Det är här vi ska bo!//Sophie

  3. Oj! Vilken kåk!

    Nu får vi bara hoppas att det inte flyttar ut någon som vill riva ut allt och sätta in allt nytt, det borde vara olagligt!

Kommentera

